Regim alimentar sanatos recomandat de Ars Nova

Regim alimentar sanatos recomandat de Ars Nova

Daca iti doresti sa ai un stil de viata sanatos, sa stii ca e mai simplu si mai usor decat pare. Ars Nova te ajuta cu sfaturi si idei. In randurile de mai jos venind in intampinarea nevoilor tale vei putea citi un set de sfaturi care te pot ajuta pentru a avea o viata sanatosa.

Luni

Mic dejun:  2 oua fierte moi, 50 g branza, rosie, ardei

Pranz: 200-250g piept de pui la gratar, 250g salata legume (rosii, varza, ardei, castraveti, etc. 250g (ulei de masline max 10ml)

Cina: 250g salata de telina, morcov, varza, rosii etc.

Marti

Mic dejun: 3 crenvusti, 1 rosie, 1 ardei

Pranz: 200-250g peste (cod, crap, stiuca, salau, ton, pastrav), 200-250g salata verde, lamaie

Cina: 300g salata de ton (ton 50g, rosii, varza, porumb, masline etc.)

Miercuri

Mic dejun: iaurt 200-250ml cu musli (50g), o banana

Pranz: 250g carne vita (slaba) rasol/ gratar/cuptor, 250g salata de legume

Cina: 300g ciuperci, 50g vinete, 150g dovlecei – la gratar

Joi

Mic dejun: 2 oua, 50g sunca slaba

Pranz: 200g ficat pasare/vita, 250 g salata de muraturi

Cina: 100g orez fiert, 200g salata de varza

Vineri

Mic dejun: 3 felii paine integrala prajita, unt 20 g, 1 rosie, ½ ardei

Pranz: 200-250g pulpe de pui la cuptor/gratar , 250 g ciuperci la gratar

Cina: mamaliguta (din 75 g faina), 75 g branza de vaci slaba

Sambata

Mic dejun: 50g pate ficat, 50g branza, 1 rosie, 1ardei

Pranz: 250 g piept de curcan, 200g broccoli

Cina: legume sote (ceapa, morcovi, gogosari, vinete, etc 350g) in ulei de masline max 10 ml

Duminica

Mic dejun: 75 g sunca, 50g cascaval , 1 rosie, ½ ardei

Pranz: 250 g peste (cod, crap, stiuca, salau, ton, pastrav), 200g legume

Cina: 300g salata greceasca (50 g branza, salata verde, masline, rosii, castraveti, lamaie etc.)

Nota recomandari:

Supe 200 ml supe de legume, fara paste fainoase si smantana.

Cina sa fie consumata cu 4 ore inainte de culcare datorita faptului ca timpul de digestie gastrica este de aproximativ 4h.

Salatele asezonate cu lamaie, condimente, fara adaos de sosuri

Zilnic beti min 2500 ml lichide:

  • 1750-2000 ml apa
  • max 2 cafele /24 h

Intre mesele principale consumati:

  • 150-200g fructe (mere, citrice, piersici, pepene verde/galben -1000g)
  • 250 ml suc proaspat de fructe/ legume ( comert – fara adaos de zahar),
  • 200-250 ml lapte 1.5% grasime
  1. Corina Corina says:

    Intotdeauna, noi, femeile, ne dorim sa aratam bine indiferent de starea sau perioada in care ne aflam. Este bine de stiut faptul ca atat timp cat suntem multumite de noi insine, vom fi privite cu admiratie si respect de cei din jur. Pentru acesta un regim alimentar sanatos cum este recomandat de catre cei de la Ars Nova este bine venit.Urmeaza doar sa o punem in aplicare.

line
footer
Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes
  • RSS
  • Twitter
  • Facebook